lørdag, september 17

Thank God for saturday's.

Da er lørdagen i gang. Jeg hører på flotte og glade sanger, og klokka seks stikker jeg til venninnen min, hvor vi skal se filmer, snakke og spise godterier. Nam. I dag har jeg sett Sex and The City(2) og slappet litt av. Det er nokså fint vær ut men jeg er ikke i humør. Er jo første dagen jeg faktisk roer ned alt for fult da. Hele dagen.

Men! Har bestemt meg får å slutte å være lat. Jeg tjener ikke stort på det, både privat og sosialt, og med tanke på "bloggæn". Egentlig ett fjortis statement det der med bloggen, men det er jo sant, da. Fordi jeg har begynt å fostå at blogging var bare tøft på ungdommskolen, og nesten ikke det engang, så jeg prøver å tone ned å si så mye om den på bloggen............. :)

Ønsker dere alle ei fin helg! <3

1 kommentar:

  1. SV: Tusen takk! :) Jeg bestemte meg vel litt før sommerferien, jeg trengte en forandring, hehe. :)

    SvarSlett