fredag, september 9

I am not that kind of girl

Bildet er fra musikkvideoen Love Story.

Jeg husker så godt da jeg var på Taylor Swift konsert Mars 2010. Det var helt fantastisk. Jeg husker at jeg sang med, var starstruck da jeg så basisten fordi jeg syns han var søt og sprang som helvete når hun gikk mot publikum. En helt rå kveld. Jeg får forsatt frysninger når jeg hører sangene og ser bildene av henne :)


Jeg blir så glad. Hun er en fantastisk sanger og låtskriver, og jeg blir så glad vær gang jeg hører på henne. Jeg føler at verden står stille og at den er perfekt.


Ikke noe krig eller faenskaper i verden og det er et plus om det regner. Da blir jeg extra glad. Føler at verden er helt fantatisk selv om det bare er en hillusjon. Så ja, hun gir folk som meg glede og tro. Dere kan høre spillelisten som jeg laget av sanger av henne her. Ellers er jeg litt tom får fine ting, de er allerede blitt "sakt" når du hører henne enten live eller ikke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar