mandag, september 26

Regnbuer, gullkorn og hvite netter.

Det var kjempe fint vær ut for noen timer siden. Regnbuen var diger og livet var perfekt, jeg begynte ikke å tenke på morgendagen, eller noe annet enn hvor bra jeg faktisk har det. Jeg ble takknemelig for det jeg har. Og det er en bra følelse å få.


Selv om følelsen forsvant etterhvert, så ble jeg forsatt glad. Og nå er jeg mindre glad, jeg kom tilbake til virkeligheten igjen. Joda. Det høres loca ut, men så sant. Nå sitter jeg her å hører på favorittsangene mine. Hør dem her. Mye gammelt, mye nytt, mye vakkert og mye å danse til:)

1 kommentar:

  1. Regnbuer er så fint, men synd de som regel kommer sammen med regnvær, hehe!

    Tusen takk for kjempefin kommentar på bloggen min!!:D Er alltid så gøy med sånne tilbakemeldinger! Made my day!:D Klem!

    SvarSlett