fredag, september 16

Klemmetoget.

Hei. Har vært på skolen i dag... og bursdag til mitt flotte tantebarn som fylte året seks. Jeg er glad. Hun er en kjempe glad og søt jentunge som jeg virkelig forguder, hun er jo praktisktalt en liten lillesøster som jeg føler jeg må beskytte, elske og bare tulle med om alt. Det beste er faktisk at vi har samme humor. Om det er postivt på meg, det tviler jeg sterkt på, men jeg sier noe som ler hun. Og ja... det er godt nok for meg. Ha-ha. Ikke tro jeg har samme hjerne som en seksåring...please lizom.


Ja... dette er da mitt andre tantebarn, Mali, som er et år. Hun er også en liten gullklump og mitt fadderbarn. Elsker henne like mye. Ha-ha. Men ja. Søskenkjærlighet er gull i munn, det. Det ble mye klemmer får å si det slik i dag, jentene var i storhumør og klemmene strømte på. Aw. Ble nesten ett lite "klemmetog".


Men nå skal jeg surfe på nett og kanskje legge meg tidlig. Skal kanskje stå opp tidlig i morgen, vi får se hva som skjer:) Ha en flott kveld videre dere. Og hvordan har deres dag vært? xo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar