lørdag, september 10

Kveld

Hei! Jeg har akuratt hatt besøk av ei venninne fra skolen. Ingenting to it egentlig, latter, god selskap, fine filmer og musikk og prat. En fin lørdagskveld. Vi så noen filmer som heter Kjærlighet til Meny og Friends With Benefit, to nesten helt forkjellige filmer. Men de var helt flotte. I morgen, om dere vil høre det, ops; lese det, skal jeg gjøre:

se fine filmer
høre på fine sanger
gå fine turer forhåpentligvis i regn
smile mye
sove mye

I morgen blir det kanskje en litt mer søndags-referert film. En som gir mer mening, en søt en. Vedder litt på at hele bloggnorge/verden kommer til å bli blogge om at de ligger hele dagen i morgenkåpen, drikker varm te og spiser Oreos eller noe i den dur'n mens de hører på fransk musikk. Tipper jeg blir en av de.



4 kommentarer:

  1. pent bilde! :-)

    sv; jeg har bare fått designe av en jente. det står på siden av bloggen hvem sitt design det er. så jeg vet ikke hvordan man får det. men om du da går inn på bloggen min og ser på siden så er det bilde av en jente, og det er hun som har laget designe, så om du så trykker på den jenta kommer du til hennes blogg så kan du bare spørre henne! <3
    Håper du finner ut av det da :)

    SvarSlett