onsdag, september 21

Hei. Jeg er her forsatt.

Hei småe folk. Bloggen har blitt litt dårlig de siste dagene på grunn av skolen. Skolen har altså skylda, ikke at jeg er lat ( det dummeste er jo at det er grunnen ). Men jeg vil bare si at jeg har skaffet meg nye earplugs, som en liten reminder at jeg faktisk forsatt er her.

I går var det lite som skjedde, skole, og soving uten like. Hadde to av mine favoritt jenter på besøk, tantebarna mine, som har blitt omtalt her før, og de var begge i alle tiders humør. Jeg som da, hadde kommet hjem og var dødssliten ble med engang mer sliten og mer i godt humør. Rart med det egentlig :) Ellers i dag så skjer det ingenting stort enn at jeg må springe får å rekke skolen. Wai. Næt. Lol. Hvem sier "næt" lenger?! Huff. Men ja. Sees da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar